czwartek, 30 kwietnia 2015

Zaproszenie......




  



Chwilę mnie tu nie było a uzbierało mi się troszkę zdjęć, które chciałabym pokazać, gdyż  ogród rozkwita co chwilę  innymi kwiatami i drzewami piękniejąc  w oczach. Dzisiaj jednak chciałabym zaprosić chętne osoby do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu czytelniczym, w której można zdobyć książkę Roberta Whitlowa p.t. "Wybór"


         o której piszę tu . 


  A na zdjęciach tym razem mój ulubieniec, który mieszka w naszej ogrodowej budce.



                

Witam serdecznie kolejną osobę obserwującą mój blog i życzę wszystkim, którzy do mnie wpadną w najbliższych dniach dużo słońca i radości w nadchodzących dniach świętowania.                                    

2 komentarze:

  1. A jakie śliczne ma kolory! Szpaczek. Pewnie umila czas pięknym śpiewaniem. Jak widzę (poprzedni post) jadzenia mu nie braknie, bo czereśnie kwitną pięknie. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.