niedziela, 17 maja 2015

Czyszczenie piórek......

     


          Po pięknych  dniach jakie ostatnio były dzisiejsza niedziela niestety nas nie rozpieści. Brak słońca, chłód i ciężkie ołowiane chmury, które jakby zapowiadają deszcz nie napawają optymizmem.





To zdjęcie czyszczącego na kominie sąsiada piórka bociana zrobiłam ja, a wujek google tak mi na nim super bociana "poruszył".

Dobrej niedzieli mimo wszystko życzę wszystkim, którzy do mnie zaglądną.


Tak klekoczą szczęśliwe bociany....

 


6 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcie! Ten wujek google to niesamowity facet:) Czy to nagranie? Ja jeszcze z wujkiem nie jestem za pan brat i nie potrafię robić takich czarodziejskich sztuczek:)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę, u mnie też buro i zimno, ale serce gorące:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujek google/+/ robi takie niespodzianki ...mnie już kolejną zrobił....

      Usuń
  2. Ale te boćki śliczne, super ujęcie....u mnie też niedziela nie bardzo...pozdrawiam serdecznie,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to tydzień zaczął się piękny.....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.