czwartek, 21 maja 2015

Migawki.....


     Noc była burzowa bardzo. W sumie od wieczora chyba zaliczyliśmy pięć burz z jednym potężnym uderzeniem aż szyby zadźwięczały, ale szczęśliwie nie uderzyło w linię wysokiego napięcia,  ani nie zrobiło szkód. Tylko deszcz był ulewny co dzisiaj widać w ogrodzie, jak wszystko jest zmęczone. Ale moje migawki zdjęciowe pokazują ogród jeszcze słoneczny.


Aura nie zapowiada się najlepsza na najbliższy tydzień, ale jestem dobrej myśli. A deszcz był potrzebny...ogród odżyje i nie trzeba będzie go podlewać.


P.S. Dzisiaj zauważyłam, że odwiedziła mój blog prawie, że  magiczna osoba, bo wejście jej  było  77777.

16 komentarzy:

  1. Ślicznie masz w ogrodzie, widać, że roślinki odetchnęły po burzy.
    Pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były sprzed burzy, ale będą szybciej teraz się rozwijać....

      Usuń
  2. Śliczne masz widoki:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ,ze deszcz jest potrzebny ,nawet bardzo dla roślinek. U nas teraz pada,ale normalnie bo takich burz ,jakimi od wczoraj nas "straszą" nie chciałabym.Bardzo boję się burzy....od czasu gdy byłam dzieckiem....pewnie dlatego ,że byłam świadkiem..takiej burzy,o której do dzisiaj pamiętam.A Twój ogród Natalio pięknie wygląda z deszczem i bez deszczu....widać serce włożone w to "dzieło"...życzę Ci dobrego,pogodnego dnia nawet nie koniecznie z pogodą za oknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jak byliśmy dziećmi jak tylko pojawiała się burza klękaliśmy i modliliśmy się a później głowy pod poduszki chowaliśmy...
      Lubię go. Lubię na niego patrzeć i fotografować...

      Usuń
  4. W mojej okolicy, gradowa burza zniszczyła plantacje truskawek i pozrywała dachy!!!!
    Jesteśmy bezsilni wobec potęgi przyrody!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się właśnie, gdzie wyrządziło szkody, bo to się zapowiadało groźnie a nas na razie ominęło.....

      Usuń
  5. Twój ogród wygląda świeżo i bardzo pięknie mimo ulewnego deszczu.
    U mnie nocą też padało. Na szczęście nie było burzy.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak wyglądał przed deszczem.
      Od deszczu głównie ucierpiały trzykrotki a mam ich kilka.

      Usuń
  6. U mnie tylko trochę popadało...a ogród masz cudny...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogród masz piękny, ale wiem, że taki ogród wymaga bardzo dużo pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, żę Ci się Ewo podoba...to dzieło mojego męża. Ja tu niewiele działam.

      Usuń
  8. Cudowny masz ten ogród! Zieleń taka soczysta... Czy to jaśmin na trzeciej fotce? Już tak kwitnie? No i piwonie! Cudo! Dobrze, że burza nie wyrządziła jeszcze większych szkód, roślinki szybko sobie poradzą, zwłaszcza, że dostały potrzebną im porcję wody.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, to nie jest jaśmin....jaśmin nawet nie wiem czy ma już pąki.
    Wiedziałam jak się ten krzew nazywa i znów nie wiem.....
    Tak teraz ogród wypiękniał....i znów potrzebuje słońca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.