czwartek, 30 lipca 2015

Ogrodowe migawki......ogrodowy misz-masz....




        
           Słońce sprawiło, że w tym roku ogród szybko zakwitał i przemijał a ja z powodu częstej nieobecności nie mogłam korzystać tym razem z jego urody...I nawet jeżeli robiłam zdjęcia to nie miałam czasu ich pokazywać...będą jak znalazł na zimową porę...
Te migawki to z wczorajszego popołudnia. Przed południem padał deszcz a po południu rozświeciło się słońce i tak już było do końca dnia.




 "Słońce nie omija nikogo. Nie ominie i ciebie, chyba żebyś się skrył w cieniu".

                                                                                                                    Phil Bosmans

                                      

12 komentarzy:

  1. Jakże kolorowo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato w pełni, rośliny w rozkwicie, cudne kolorki i fotki.
    Serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lat, lato cieszy zmysły.....
      I ja pozdrawiam....

      Usuń
  3. Pięknie, kolorowo, kwiaty cudne i świetne ujęcie motyla, kotek też buszuje po ogrodzie, widzę, że bardzo zadowolony...pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród dostał nowych lokatorów, którzy na razie się z nim zapoznają....

      Usuń
  4. Przepiękne kwiaty i wspaniałe zdjęcia.
    twoje zdjęcia motyli zawsze są świetne. Pamiętam jak odwiedzały twoje cynie.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że pamiętasz.
      W tym roku mało cynii i mało motyli w ogrodzie.
      Ale za to polowania z aparatem robię na Tuchowskich łączkach jak tam jestem....
      I ja pozdrawiam...

      Usuń
  5. Rzeczywiście, motyle są piękne.
    W Czchowie niezwykła przyroda i mili ludzie. W moim kosciele od 20 lat pracuje siostra zakonna pochodząca z Czchowa, wszyscy ją bardzo lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że masz takie dobre zdanie o nas i naszych okolicach. To pewno dzięki siostrze, której chyba jakoś nietypowo udaje się z Wami być już na stałe....
      Bardzo ciekawa jestem z jakiego też domu w Czchowie siostra pochodzi.
      Znam ich kilka......ale nigdy z nimi nie rozmawiałam.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia ogrodu i jego gości. Dobrze, że robisz zdjęcia, będzie co oglądać zimową porą. Ja też nie mam kiedy pisać postów, wstawiać zdjęć. Lato takie piękne...
    To wszystko przez chorobę...
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasza Siostra, Janina Biegańska, jest już starszą osobą, możesz jej nie znać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.