czwartek, 28 kwietnia 2016

Dzisiaj w ogrodzie.........

            
              Po kilku dniach całkowitego braku ładnej pogody, po wczorajszym wietrze i ulewnych deszczach, dzisiaj wreszcie można było wyjść z aparatem do ogrodu, w którym jedne kwiaty już przekwitły, kolejne kwitną lub są w pączkach.....





     Dzisiejszy dzień taki w kratkę, gdyż słońce bawi się cały czas z nami w chowanego, ale mimo to wśród ptaków ruch ogromny...szpaki i mazurki karmią już młode a inne nam śpiewają nad głowami.

Dobrego popołudnia wszystkim, którzy mnie odwiedzą życzę.

14 komentarzy:

  1. Piękne foty, aż serce się śmieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo słoneczko pomagało.....
      Miło mi Olu, że ci się podobają moje fotki.....

      Usuń
  2. Dzisiaj Aniu u nas rano bylo bialo, ale juz stopnial snieg i jest super.Wlasnie wykonuje prace ogrodowe, a w przerwie podgladam Twoj ogrod.Jest sliczny.Pozdrawiam Cie i zycze milego dnia AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pogoda jest całkiem zwariowana.....
      Chciałabym zobaczyć Twój Aniu.....

      Usuń
  3. Rano jak wstałam przywitała mnie mała -ale jednak biel.Słońce jednak bardzo szybko poradziło sobie.Teraz jest słonecznie,czuć może odrobinkę tego ,że w górach spadł śnieg,ale nie mam na co narzekać....jest pięknie chce się żyć. Ty Natalio Jesteś już "rasowa zdjęciara " więc fotki Twoje są cudne ,pełne koloru,nawet czasami czuję jak pachną....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda wprawia nas teraz w konsternację, bo w sumie nie wiadomo jak szybko ulegnie zmianie i na jak długo. Dawniej tak nie było....
      Miło mi Grażynko, że moje zdjęcia ci się podobają.....

      Usuń
  4. Lubię oglądać Twoje zdjęcia. Z przyjemnością tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A te białe i liliowe kobierce to co za kwiatki jesli można wiedzieć?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe to fiołki, które zarastają ogród ogromnie, ale za to nie ma pod nimi chwastów. Fioletowe to floks skrzydlaty...również pięknie się rozrasta i w szybkim tempie.

      Usuń
  6. Ładnie fotografujesz tulipany, bo na tle trawy. U mnie na klombie rosną na tle ziemi, bo aksamitki będą później. No i jakieś te tulipany gołe takie. A to takie piękne kwiatki. Ślaz moja mama wyrzuciła. Czy jak on się nazywa?
    Natomiast bez kwitnie u Was wcześniej.
    W ogóle to cieszę się, że jest znów ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.
      Jest dość fajnie dzisiaj pogodowo, ale prognozy są fatalne...niestety.

      Usuń
  7. Cudowna wiosna u Ciebie. Kwiaty z nabrzmiałymi pąkami, pięknie. Widzę też, że bzy będą niebawem kwitły. I w tym południe Polski wygrywa!
    Pozdrawiam sredecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie nocne przymrozki być może by już kwitły, ale za to będą dłużej cieszyć oczy.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.