wtorek, 26 kwietnia 2016

Kot w ogrodzie.......


   Na tym orzechu to można się zaprezentować.....czyż nie? A poza tym z góry lepiej widać co się wokół dzieje.
Ale na tym orzechu są już młode szpaczki. Trzeba kota pilnować chociaż na razie nie wydaje się być budką zainteresowany.



Wreszcie świeci słońce.......Słonecznych dni na kolejne dni życzę wszystkim, którzy tu zaglądną i sobie również.


Wreszcie świeci słońce.......Słonecznych dni na kolejne dni życzę wszystkim, którzy tu zaglądną i sobie również.

I radośnie : 

10 komentarzy:

  1. Pozdrawiam modela ;) Podobają mi się te fotki - ładny kadr, tylko chyba coś nie tak z kontrastem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.Zdjęcia były robione ze sporej odległości.

      Usuń
  2. Pogody ci zazdroszczę, u nas nocne przymrozki. Kot śliczny i chyba do dzisiaj nie widziałam kota na drzewie.:)
    Orzech ma już lekko rozwinięte liście? U mnie ma dopiero pąki:(
    Serdecznie Cię pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też był w nocy przymrozek...nawet woda lekko zamarzła....
      Ale jednak wcześniej było ciepło i wtedy przyroda przyspieszyła....
      A nasz lubi chodzić po drzewach. Najlepsze było jak go mąż uczył, jak był malutki, schodzić z drzewa.

      Usuń
  3. Twój biały kot jest biały i widać, że pozuje jak model. Mój biały kot łazi po wszystkich polach i opłotkach i wygląda 'jak psu z zębów wyjęty'. Ostatnio u nas zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jeszcze młody więc trzyma się domu a kotów się boi......

      Usuń
  4. Ale spryciarz, gdzie on tam wszedł...pozdrawiam cieplutko, bo u mnie zimno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kot wie jak się ustawić.Przez moment nawet myślałam,że to on pilnuje budki , a Ty piszesz ,że jego trzeba pilnować.I ta fajna piosenka ,wszystko pasuje do budzącego się dzisiaj dnia.Za oknem rano były miejsca przykryte białym "dywanikiem" ale tylko przez chwilkę...słońce uporało się z tym....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak by wyglądało...ha,ha, że pilnuje szpaków, ale nigdy nie wiadomo co by zrobił, gdyby szpaki małe z budki wystawiały główki....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.