niedziela, 19 czerwca 2016

Biel w naszym ogrodzie......







I wspomnienia......








12 komentarzy:

  1. Białych róż jeszcze nie mam, ale kwitną różowe, czerwone, pomarańczowe i żółte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszmy się nimi....u mnie też różne kolory.

      Usuń
  2. No, kochana, to jest to, co lubię najbardziej, białe kwiaty, białe róże...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One może są bardziej kremowe niż białe stąd te środki są takie żółtawe....

      Usuń
  3. Twoje róże są piękniejsze niż moje. Biełyje rozy - pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są piękne.....a Ty dzisiaj sama wyglądasz pewno jak biała róża....

      Usuń
  4. Jakie cudowne i tak realistyczne zdjęcia, że aż poczułam ich zapach... Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zdjęcia. Pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te róże :) Kiedyś próbowałam takie wyhodować, ale niestety rosły bardzo marnie. W przeciwieństwie do czerwonych i różowych róż ;) Może po prostu mam pecha do bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne... jak lody waniliowe z bita smietanka :)
    Pozdrowienia sle cieple !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alino...dziękuję za odwiedziny....
      Skojarzenia smakowite....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.