piątek, 10 czerwca 2016

Ptasie karmienie.



   Udało mi się zaobserwować karmienie młodej makolągwy przez rodziców w pierwszym dniu po opuszczeniu przez młodą gniazda.
Zdjęcia nie są dobrej jakości ale sytuacja jest oddana. A był to wspaniały widok. Młody głośno reagował na każde pojawienie się rodzica z jedzonkiem.




 




A to już był drugi dzień. Tata mi się zmył, ale młody czy też młoda i mama dały mi się zdjąć aparatem. Mamie to nawet całą sesję się udało zrobić.




Fajnego weekendu, który zbliża się z każdą godziną dzisiejszego dnia, życzę każdej i każdemu, kto mnie odwiedzi.



5 komentarzy:

  1. Cudnie podpatrzone! Nie ma to jak wiosenny czas:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny reportaż z życia ptasiej rodzinki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny reportaż z życia ptasiej rodzinki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Cudny moment uchwyciłaś.
    Od jakiegoś czasu ptakami jestem zauroczona do tego stopnia, że planuję założyć koło ornitologiczne w mojej szkole.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.