sobota, 20 sierpnia 2016

Przed odlotem........


      Na bociany już czas......już słychać o tym, że zbierają się w większe grupy, by razem przemierzać powrotną drogę na południe, tam skąd przyleciały. Mnie się jeszcze udało zrobić pierwsze w tym roku i jedyne zdjęcia potomkowi z którymś z rodziców...pewno z tatą....





 A teraz przyjdzie nam czekać na ich przylot z wiosną......



 Już gromadką mkną bociany
w niebieskie przestworze.
Lecą kędyś w kraj nieznany
za dziesiąte morze.
                                     Artur Oppman / Odlatują bociany/

9 komentarzy:

  1. Oj tak! Jesień już pachnie! Nasza złota, polska... cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy jej po lecie nieodmiennie od lat z wytęsknieniem....

      Usuń
  2. Sliczne zdjęcia. U mnie we wsi juz nie ma bocianów, odleciały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje jeszcze w sobotę pokazały się na kominie bliżej mojego domu...wieczorkiem....
      Aura się zmieniła to pewno odlecą....

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Taka kolej rzeczy, odlatują a z wiosna przylecą...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nawet jestem zadowolona z tych zdjęc, bo miałam je od aparatu dość daleko.....

      Usuń
  4. W zeszłym roku pierwszy raz w życiu widziałam bociani "sejmik" przed odlotem - jakieś 15-20 sztuk z okolicy grupowało się i krążyło nad domami. Na nieszczęście nie miałam wtedy aparatu w zasięgu reki, ale w tym roku też będę polować na ten moment, może tym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieraz żałuję jak nie zabiorę aparatu ze sobą....bo przeważnie wówczas napotykam coś fajnego .....
      Dziękuje za odwiedziny.....

      Usuń
  5. Fantastyczne zdjęcia, jutro św. Bartłomieja, więc odlatują!Żal lata.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.