sobota, 6 sierpnia 2016

Zamiast słońca....post w kolorze słonecznym.....



        Po wczorajszym pięknym i jeszcze upalnym  piątku tego sierpniowego już lata sobota, która zaczęła się nocnym deszczem i to ulewnym, pozbawiona jest zupełnie słońca. Niebo zaciągnęło się gęstymi chmurami, jest ciemno i ponuro. Taka zaokienna szarość przytłacza ogromnie. Toteż znalazłam kilka zdjęć, które nam tę szarość rozproszą. Zdjęcia z ogrodu i nie tylko w słonecznych barwach dedykuje wszystkim, którym brak słońca na niebie dokucza tak jak mnie.








 Czym jest słońce dla ziemi, tym miłość dla duszy.

                                                                                        Honoré de Balzac

-------------------------------------

Cytat pochodzi ze strony Wikicytaty

10 komentarzy:

  1. Mnie brak słońca nie dokucza, a nadmiar.
    Wczorajszy dzień z koszmarnym upałem może był ostatnim tego lata (mam nadzieję) i można będzie zacząć normalniej żyć. A nocny deszczyk powitałam z radością (to był taki łagodny deszczyk).

    Piękne zdjęcia robisz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak w tym roku lato nie było tak upalne jak w ubiegłym....i dzięki niebu za to..Chyba już będzie chłodniej. Noce są coraz zimniejsze.

      Miło mi Elu, że Ci się podobają moje zdjęcia.....staram się korzystać z podpowiedzi internetowych znajomych, ale nie chodzi o perfekcjonizm tylko o klimat a ten niezbyt mi się udaje na zdjęciach wytworzyć.

      Usuń
  2. Masz racje, że kolor żółty rozprasza mroki i jest najbardziej słonecznym kolorem w letniej palecie. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pochmurne dni tylko w zasadzie on potrafi wytworzyć aurę ciepła.....

      Usuń
  3. U mnie dzisiaj tez deszcz ale już się przejaśniło.
    Piękne roślinki i cuuudny motylek. Wspaniałe ujęcia.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty i cudowna barwa, aż czuć to lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba go zachować na długie zimowe dni....
      Dziękuje za odwiedziny....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.