wtorek, 22 listopada 2016

Powracam do biżuteryjnych wytworów.....



                 Jutro środa więc będzie o czytaniu i dzierganiu a dzisiaj tylko mały pościk, który miał być głównie zdjęciowy, ale niestety na złośliwość rzeczy martwych czasem nie ma rady i muszę poczekać na konsultacje z synem, by przerzucić zdjęcia ze smartfona na komputer. 
Ale zdjęcia będą tylko innego rodzaju i o innej tematyce.
                 Miałam dzisiaj małe "biznesowe" spotkanie, na które wczoraj przygotowałam maleńkie co nieco biżuteryjne.  Już dawno nic nie stworzyłam, bo jakoś poczułam się w pewnym momencie zniechęcona, ale od nowa nabieram wiatr w żagle i może coś tej zimy oprócz dziergania wytworzę ....a raczej oczywiście złożę. A  mam z czego, bo zapas kamieni naturalnych i dodatków mam spory...tylko pewne uzupełnienia porobię.
Spotkanie "biznesowe" bardzo się udało...myślę, że nie tylko ja byłam z niego zadowolona, lecz znajoma, która szukała czegoś na prezenty też.
 A oto co nowego zdziałałam......tym razem głównie  ze szkła weneckiego....




Z czarnego,  ślicznego  szkła weneckiego z uroczym fioletowym motywem  wyszła pełna uroku bransoletka ........na gumce silikonowej. Na ręce prezentuje się super.


 Naszyjniczek na sznurku bawełnianym ...minimalistyczny też swoja urodę ma.


I jeszcze jedna bransoletka ...połączenie szkła i drewna. Fajnie mi się to skomponowało.

Sama lubię takie własnie proste ozdoby......proste ale myślę, że posiadające swój urok i wdzięk.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze oraz witam nowe osoby obserwujące blog.....dawno tego nie robiłam.


A na dobranoc moi ulubieńcy ...razem w duecie.....


8 komentarzy:

  1. Aniu piekna ta Twoja bizuteria.Masz gust dziewczyno.Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze owocnej tworczosci.AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za te miłe słowa.
      I ja Cię pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Piekna bizuteria, nie przestawajtworzyc:) Pozdrawiam i do nastepenego wpisu...jutro sroda:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na dzisiaj to mam znów chęć jej tworzenia....więc może będzie dobrze.

      Usuń
  3. Piękna. Takie szkło weneckie się kupuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że szkło weneckie to bardzo wdzięczny materiał..piękne rzeczy można z niego tworzyć.

      Na allegro bez problemu. Dawno nie kupowałam, ale sama się będę za nim rozglądać.

      Usuń
  4. Taka delikatna bizuteria jest pełna uroku. Ja właśnie taka lubię. Ciemne szkło przepieknie wyglada.
    Przyznam sie, że jestem w posiadaniu naszyjnika (jedno wielkie szkło) prosto z weneckiej wytwórni. Dostałam je od moich kuzynów, którzy tam przebywali wypoczywając koło Wenecji. I...nie mam kiedy w tym chodzić, nie jest w moim stylu i kolorze, leży jako pamiątka. Czasem ktoś chce nas uszczęsliwić i mu nie wychodzi:) Ale bardzo byłam im wdzięczna za pamięć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się pamięć i gest....ale muszę przyznać, że jestem go ciekawa. Może go pokażesz Aniu.
      Szkło weneckie przyciąga wzrok i w biżuterii urokliwie się prezentuje.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.