niedziela, 6 listopada 2016

Tropie i zalew czchowski w jesiennej krasie.......



             Z Wytrzyszczki przeprawiamy się promem do Tropia . Jest to prom na Dunajcu. Można powiedzieć, że oddziela Dunajec od zalewu czchowskiego.  Na zdjęciach pokazałam przeprawę, kościółek w Tropiu w jesiennej szacie a na kolejnych,  zrobionych w trakcie czekania na powrotną  przeprawę,  zalew w pełnej jesiennej krasie, po którym pływają łabędzie   i część Dunajca z dzikimi kaczkami.



                                              Figura św. Andrzeja Świerarda  koło kościoła.





10 komentarzy:

  1. Malownicze krajobrazy w jesiennej szacie.
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jesieni sprawia, że te krajobrazy jakby są intensywniejsze w odbiorze....

      Usuń
  2. Piękne krajobrazy, jesień ma swój urok, bardzo lubię takie małe kościółki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku ma swój urok, ale kolorystyka jesieni, tej w złoto, rudo brązowej tonacji sprawia, że kocham ją ogromnie. I ja lubię małe wiejskie kościółki....jest w nich klimat modlitwy....

      Usuń
  3. Pięknie tam Natalio.Ja co prawda podziwiałam Twoje strony w rozkwicie lata,ale jak pięknie to jest tak o każdej porze roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...pięknie ...o każdej porze roku....nawet zimą, gdy na jeziorze pojawia się coraz więcej łabędzi....

      Usuń
  4. Cudne zdjęcia, pieknie. Lubie spacerowac razem z Tobą i poznawac nowe miejsca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu.....już mam zdjęcia na następne dwa posty....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.