piątek, 23 grudnia 2016

Kwitnące drzewko szczęścia, świąteczny wiersz i garść życzeń świątecznych.......



       Od wielu lat mam kilka drzewek szczęścia, ale dopiero w tym roku i to na samo Boże Narodzenie jedno z nich po raz pierwszy mi zakwitło. Obfociłam go więc




 i życzę wszystkim do mnie zaglądającym, by szczęście gościło w Waszych domach w te nadchodzące świąteczne dni i nie opuszczało  Was i Waszych rodzin w nadchodzącym roku.

 Wieczór Wigilijny zaś niech ma taki klimat jak w wierszu, który niżej cytuję.....

E. Waśniowska

Wigilijny Wieczór, opłatek na stole, 
Zapach potraw wśród płonących świec, 
Betlejemska gwiazda mruganiem wesołym 
Niesie ziemi swą niebiańską pieśń.

Bóg Miłością dusze rozświetla 
I opłatek błogosławi biały, 
Wlewa pokój w nasze smutne serca 
Narodzony dzisiaj Jezus mały.

Niechaj ziemię rozśpiewa kolęda, 
Każdy dom i każdego z nas, 
Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Święta 
Niosą wszystkim betlejemski blask.



--------------------------------------
Wiersz odkryłam na stronie 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję.
    Niech będą to dobre, spokojne Święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego roku niech będzie pełen szczęścia i niezwykłości jak to kwitnące drzewko szczęścia=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzewko cudnie zakwitło...Wesołych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drzewko.... miałam je kiedyś ... nie wiedziałam że tak pięknie kwitnie... Dużo szczęście niech Ci przyniesie na Święta... i niech to szczęście cię nie opuszcza cały Nowy Rok.... ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny wiersz, drzewko pieknie zakwitlo,pozdrawiam i zycze wszystkiego njalepszego na Swieta i Nowy ROk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne drzewko. Dziękuję za życzenia. NAwzajem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam moje Drogie za odwiedziny i życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wyjątkowe szczęście- grubosz bardzo rzadko zakwita.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.