piątek, 17 lutego 2017

Sesja parapetowa........



       Za oknem wiosny jeszcze nie widać. Poza ptaszkami, które się ożywiły wraz ze zmianą aury na mniej zimną.   Tylko okna zaczynają być kwietne a to dzięki storczykom, które znów zaczynają kwitnąć i grudnikowi, który okazuje się w tym roku być bardziej Wielkanocny niż Bożo Narodzeniowy. Słońce, którego dzisiaj już niestety nie ma, ale świeciło cudnie przez ostatnie trzy dni sprawiło, że zrobiłam małą sesję kwiatową......głównie storczykową. O tej porze nie ma co fotografować więc każda okazja dobra, by aparat wziąć do ręki i się nim pobawić.



























A od popołudnia miłego weekendowania życzę wszystkim do mnie zaglądający.

17 komentarzy:

  1. Kocham je i też mam kilka- większość kwitnie non stop. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się o nie dba to kwitną prawie na okrągło...ja trochę je zaniedbałam, ale już je zasilam....

      Usuń
  2. Uwielbiam storczyki, ale nie mam do nich reki, grudnik tez mam i zawsze mi kwitnie na przelomie pazdziernika i listopada:)))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on tak powinien kwitnąć, ale mój coś się w tym roku spóźnił.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś pięknego storczyka o różowych kwiatach. Kwitł bardzo długo i często, był moją wielką radością. Miło znów popatrzeć na kwitnące storczyki i grudzień. Dziękuję za piękne widoki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ;) Jak jest szaro i smutno, to zawsze można porobić zdjęcia kwiatom, bo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnące parapety umilają wnętrze....

      Usuń
  5. Powiem wiosny...a za oknami wstrętnie, u mnie deszcz...też kwitnie mi storczyk...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do wiosny jeszcze daleko....u nas na razie jedynie ptaki weselej śpiewają....

      Usuń
  6. Uwielbiam kwiaty. Posty ze storczykami to namiastka egzotyki chociaż są kwiatami bardzo popularnymi. Już wczoraj zachwycałam się kwiatami jak i zdjęciami.
    U mnie szadź na drzewach. Mam nadzieję, że to ostatnie objawy zimy.
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też na razie w dzień jakby wiosennie a nocą mróz....

      Usuń
  7. Cudowne storczyki. Masz dobrą rekę:) Ja czekam na ponowne kwitnienie mojego storczyka, ale jakos to długo trwa...
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że faktycznie rękę mam, tylko zaniedbuję swe kwiaty....
      Obiecałam sobie solennie w tym roku to zmienić.

      Usuń
  8. Ale piękne! Zawsze podobały mi się storczyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.