wtorek, 21 lutego 2017

Strażnik lasu ...sójka....



                       Ogromnie trudno zrobić jej zdjęcie. Do naszego ogrodu zagląda tylko jedna, ale w Tuchowie, na Garbku, jest ich sporo i często słyszałam jej skrzekliwy głos. Dopiero z portalu ptaki. info dowiedziałam się dlaczego tak skrzeczy. "Sójka pełni funkcję "strażnika lasu" alarmując przy byle okazji wrzaskliwych głosem".
 
A ta przyleciała na słoninkę powieszoną dla sikorek. A że  wisi ona na wprost mojego okna mogłam zrobić jej portreciki.






11 komentarzy:

  1. Aniu ....Ty szczesciaro.Co ja bym dala za takie widoki przed oknem.Pozdrawiam Cie serdecznie.AnnaR

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Aniu, zazdroszczę Tobie odwiedzin takich gości... Cudownie! <3 Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, skrzeczą okropnie. Mam w pobliżu kilka, ale ogromnie je lubię:) I te niebieskie piórka - magiczne:)
    Twoje zdjęcia Aniu - cudowne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny masz widok z okna i niebywałe szczęście do obserwowania przyrody. A przy tym świetne nie tylko okno, ale i oko.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sójki licznie występują w Moim Lesie. Są bardzo płochliwe i nigdy nie udało mi się zrobić im zdjęcia. Gratuluję pięknych zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie upolowany gość:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia! U mnie za domem mieszka rodzinka sójek, to piękne ptaki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi, że się moje portreciki sójki spodobały....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna, piękne kolory a portrecik uroczy.
    Świetne ujęcia...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznme portreciki. Sójki to piekne ptaki. Do mnie też zaglądają. One potrafia naśladować głosy innych ptaków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sójki to bardzo piękne ptaki. Lubię je oglądać często odwiedzają mój ogród.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.