poniedziałek, 27 marca 2017

Godowy śpiew szpaczy......



  Odkąd mąż zbudował i zainstalował w ogrodzie budki dla szpaków mamy koncerty od wczesnego rana i bywa późnym wieczorem też. W tym roku wyjątkowo wcześnie się zaczęły ich gody, albo ja tak to odbieram.  W każdym bądź razie już przymierzanie budek też się odbyło. Udało mi się zrobić filmiki i umieścić je na yutoube  więc mogę je pokazać na blogu.
Posłuchajcie i podziwiajcie razem ze mną ich godowe występy.






Filmiki nie są zbyt dobrej jakości, ale to kamerka aparatu a i ja nie nabyłam jeszcze umiejętności obróbki tego co nagrałam.

12 komentarzy:

  1. uwielbiam śpiew ptaków- bez względu na porę dnia, świtu czy późnego wieczoru. Najpiękniejsza muzyka relaksacyjna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Jadziu.To wspaniała muzyka relaksacyjna.

      Usuń
  2. Z ten ich cudny śpiew wybaczam to, że zjadają mi czereśnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobiły również i mnie w ubiegłym roku nie zostawiając prawie nic.
      Ale czy można im to mieć za złe, gdy się tak cudnie wywdzięczają.

      Usuń
  3. To szpaki mają okres godowy???? Jakie śpiewy, jakie trele! Drą się jak nie wiaadomo co,paskudzą asfalt i latają całymi chmarami z topoli na topolę! Myślałam, że to jakiś zwiastun klęsk na ojczyznę czy coś!
    Już od 2 tygodni.
    Ale bociany przyleciały i w tym roku wreszcie zobaczyłam je w locie. Jakaś wróżba jest, że jak pierwszy raz w danym roku zobaczy się bociana lecącego - to dobrze, a jak stojącego - to źle. Może nadfruną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie ubawiłaś.U nas owszem takie chmary były, ale jesienią i objadły nam czereśnię....jedyną jaką mamy.
      Bocianów jeszcze nie widziałam.

      Usuń
  4. Śpiew ptaków to wspaniały "koncert". Ponieważ trudniej mi uchwycić ptaka aby zrobić zdjęcie od pewnego czasu bardziej skupiam się na słuchaniu ich treli....A jak chcę zobaczyć piękne fotki to o np. u Ciebie Natalio zerknę i jest fajnie.Pozdrawiam, do Dukli podobno przyleciały już bociany ,a przynajmniej jednego mąż widział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, że nadal do mnie zaglądasz.

      Usuń
  5. Pięknie śpiewają. Wybaczam im codzienne śpiewy około 5 nad ranem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam śpiew szpaków. Kiedy przyleciały, w ogrodzie były całe stada.
    szukając pożywienia, wszystko dosłownie fruwało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobał ten szpaczy koncert i zaloty. Nawet nie wiedziałam, że samiec i samica są inaczej ubarwione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.