środa, 7 czerwca 2017

Łąkowe kwiatki i fruwające dodatki.......


                             
    Misz masz kolorów i rodzajów roślin kwitnących na łąkach, obok których przejść obojętnie nie potrafię, gdy aparat mam przy sobie..




 Polny dzwonek w pięknym fiolecie, który dzwoni tak cichutko, że go niestety niesłychać.






Przetacznik perski czy ożankowy w swym delikatnym błękicie....- nie rozróżniam, który jest który -   a na nim coś małego chyba z osowatych mi się załapało.

Delikatnie różowa firletka a na niej modraszka inka....dopiero, gdy zobaczyłam zdjęcie na komputerze ją rozpoznałam....wpierww myślałam, że to może przetacznik koło firletki rośnie.




Na kwitnącym na biało barszczu mrówka

 i na  żółtym jaskrze też coś maleńkiego.






        Pozdrawiam wszystkich słonecznie, mimo iż słoneczko u mnie akurat dzsiaj zastrajkowało.






7 komentarzy:

  1. Umiesz podgladać przyrode. Świetne fotki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się i lubię to robić.....
      Miło mi, że fotki się podobają.
      I ja Cię pozdrawiam Hanno.

      Usuń
  2. Piękne są te różne roślinki i te najpiękniej wyglądają w swoim naturalnym środowisku. Lubię spacerować wśród tych różnych roślinek z moim mężem bo przy okazji sprawdzam Jego wiedzę. Skąd on zna nazwy tego wszystkiego? Czasami się namyśla a czasami po powrocie do domu odnajduje tę roślinkę w swoich "książkach" i mi pokazuje i mówi co to za cudo.Pozdrawiam Cię Natalio...cudnie to wszystko uchwycasz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie z nim masz......u nas taką wiedzę posiada siostra męża, botaniczka z wykształcenia, ale ona w Krakowie więc muszę sama w internecie szukać nazw.

      Usuń
  3. Urocze. Przypominają, że świat jest piękny w drobiazgach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.....te, które najmniej rzucają się w oczy....małe jest po prostu piękne.

      Usuń
  4. Źdźbła trawy, małe dzwonki... Nawet ja potrafię zrobić im ładne zdjęcie. Choć od jakiegoś czasu aparat mi się całkiem psuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.