wtorek, 20 czerwca 2017

Strzępotek ruczajnik......


                Strzępotek ruczajnik jest powszechnie spotykany a ponieważ jest motylem nie posiadającym ADHD więc nie jest trudno zrobić mu sesję zdjęciową. Moja mini sesja odbyła się, tak mi się przynajmniej wydaje, na rosnącej przy drodze kłobuczce pospolitej. Kwiatuszków ze smacznym nektarem jest na niej całe mnóstwo więc strzępotek  spokojnie, bez pośpiechu, się nim raczył pozwalając mi pstrykać zdjęcia.



  



          Strzępotek ruczajnik jest motylem niewielkim i niezbyt może  w swej kolorystyce atrakcyjnym a na dodatek trudno go ustrzelić obiektywem z rozwartymi skrzydełkami to jednak darzę go ogromną sympatią i co roku łapię go w obiektyw.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyle- mogłabym podglądać je bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio,
    jestem pełna podziwu. Och, znasz tak wiele motyli.
    Piękne są twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu, że mam aparat, z którym za nimi biegam....
      Miło mi, że Ci się moje zdjęcia podobają Łucjo.
      Również pozdrawiam....

      Usuń
  3. Świetne ujęcia, przyroda jest cudna...miłego dnia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.